Miray Grup benimsenmiş müşteri odaklı sistem ilkesi çerçevesinde hareket eder. Sunduğu hizmet ve yönetim faaliyetlerinde, ulusal ve uluslararası standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak en önemli kalite politikasıdır.
Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerinde, mevcut kalite yönetim sistemlerinin şartlarını yerine getirmeyi sağlar. Yaptığı işlerde, kalite konusunda farkındalığı yüksek, şirket politikasına uyum sağlayabilecek işler yapar. Çevre ile ilgili yasal gerekliliklere uymayı, doğal kaynaklarını etkin bir şekilde kullanmayı ve geri dönüşüme katkıda bulunarak çevreye karşı sorumluluklarını yerine getirmeyi görev bilir.
Miray Grup müşteri memnuniyetini esas almayı ilke edinir. Şirket kalite ve hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve önleyici faaliyetlerle kontrol altına almak politikasını benimser.
İş birliği içerisinde birlikte çalışabileceği tedarikçiler seçmek, entelektüel sermayeyi artırmak ve sorumluluk bilinci gelişmiş personelle hizmet kalitesinde sürekliliği sağlamak için çalışmayı ilke edinir. Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu ile şirket ve birim hedeflerine ulaşılması ve yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi için var gücüyle çalışır.