Müşteri Odaklı Yaklaşım: Müşteri tarafından iletilen şikayetler geri bildirime açık şekilde olmalıdır. Miray Grup yaptığı işleri tüm aşamalarda sizlerle paylaşmaktadır. Bu haliyle müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemektedir.
Gizlilik: Kişisel bilgileriniz sadece Miray Grup içerisinde elde edilebilir şekildedir. Kişisel bilgiler açıkça rıza gösterilmedikçe Miray Grup verilerinde saklı kalmaktadır.
Objektiflik: Her bir ileti Miray Grup tarafından adil, objektif ve tarafsız olarak değerlendirilmektedir.
İşletmeleri sürekli yeniliğe sürükleyen itici güç, müşterinin sadakati ve devamlılığıdır. Bu sürekliliğin sağlanması ancak müşteri memnuniyeti ile mümkün olabilir. Bu bakımdan Miray Grup kendi iş yöntemine göre stratejiler geliştirir.
Miray Grup müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun olarak düzenler. Müşteri isteklerini etkin ve verimli şeffaf, anlaşılır, objektif bir şekilde ele alır. Her zaman çözüm odaklı olacak şekilde cevap vermeyi, gidermeyi taahhüt eder.
Miray Grup Müşteri Odaklı Yaklaşımı benimser. CRM (Customer Relationship Management) ilkelerine uyarak işlerini yönlendirir.